mandag 21. februar 2011

Den voksende magen

Jeg har vært hjemme fra ferie en uke, men det har vært veldig hardt å starte opp igjen. En uke med sol og latskap har vært fantastisk og jeg skulle veldig gjerne hatt enda et par uker ferie. Bilder kommer så snart jeg får rotet meg til å legge inn bildene på maskin.

I mellomtiden tenkte jeg vise frem den voksende magen. Det er visst populært med magebilder har jeg sett, og noen slektninger har etterspurt bilde siden vi sees så altfor sjeldent. Dette bildet tok jeg forrige uke, i graviditetsuke 20:


Magen er ikke veldig stor, men jeg kjenner godt at innvollene må kjempe om plassen med en sparkende frøken. Godt jeg ikke vet hvordan det skal bli!

2 kommentarer:

  1. For en nydelig mage! Nå er det ingen tvil om at det er en gravidmage.

    Kler deg!

    SvarSlett
  2. Enig med det hvite huset over her! NYDELIG!

    SvarSlett