onsdag 9. mars 2011

Tapetjakten fortsetter

Vi har brukt mange timer i butikker som selger tapet og har endelig bestemt oss for noen av dem.  I stua ønsker vi en enkel og lys tapet på de fleste veggene, men skal ha en vegg med farge. I gangen vil vi ha lys tapet, på soverommet en romantisk, og på barnerommet en mer barnevennlig tapet. Hvordan det hele blir er ikke helt bestemt men vi tror vi skal ha disse:

Tapet nr. 1 fra toppen er mer kremfarget og skal være på soverommet.
Tapet nr. 2 er brun og skal være på en av stueveggene.
Tapet nr. 3 tror vi skal være i resten av stua. Den er mer anonym enn bildet viser.
Tapet nr. 4 skal på en vegg på barnerommet.
Tapet nr. 5 lurer vi på å bruke i gangen.

Hva vi gjør med de andre veggene vet vi ikke helt. Kanskje vi drar frem malingspannet, eller kanskje det blir mer tapet?

(Alle skinner mye fordi jeg tok bildet med blitz, de er mer rolige på veggen.)

9 kommentarer:

  1. hvor er den første tapeten fra? :)

    SvarSlett
  2. Eijffinger heter den :) Mener det er Gracia (tapet nr 1).

    SvarSlett
  3. hei:) har du bilde av hvordan det ble til slutt på barnerommet?:)))

    SvarSlett
  4. Vet du, det har jeg ikke fått surret meg til å ta. Men jeg lover å gjøre det om ikke så altfor lenge!

    SvarSlett
  5. Utrolig fine tapeter, kan du si meg hvor du har kjøpt dem?:)

    SvarSlett
  6. Jeg kjøpte de på Malerhuset og Maxbo. Jeg mener Maxbo Alnabru hadde alle, men det var en del billigere for et par av dem på Malerhuset.

    SvarSlett
  7. Malerstua heter det kanskje. Den ligger i Sandvika.

    SvarSlett
  8. Tusen takk :)
    Lykke til med oppusingen, gleder meg allerede til å se bildene <3.

    SvarSlett
  9. Takk for det, men vi var ferdige i fjor og bilder har jeg begynt å legge ut. :)

    SvarSlett