onsdag 22. juni 2011

Borte?

Det har vært stille fra meg lenge nå. Siden sist har vi flyttet, overlevert leilighet, og vært uten nett en periode så det har blitt dårlig med blogging. Jeg har dokumentert et par prosjekter jeg skal blogge, og kommer sterkere tilbake så snart jeg finner kamerakabelen i en av de 40 pappeskene vi har rundt her.
Huset er fremdeles ikke ferdig, men det nærmer seg litt hver dag. Så lenge de viktigste tingene er på plass før den lille frøkna i magen bestemmer seg for å komme ut er jeg fornøyd. Alt hun trenger (og litt til) er i allefall klart etter at jeg panikkshoppet litt tøy tidligere i uka. Det ble for det meste fornuftig tøy, men denne søte kjolen snek seg også med hjem:

De neste dagene bør jeg kanskje prioritere å finne plass til mine egne klær. Akkurat nå bor de i x-antall sorte sekker...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar