fredag 3. juni 2011

Litt innkjøp

Det nærmer seg innflytting og vi har begynt med innkjøp av møbler og interiør.
Forrige uke kjøpte vi ny sofa. Den er ganske stor og jeg gleder meg til å kose meg med favorittprogrammene med beina strekt ut foran meg på sjeselongen
Vi kjøpte denne sofaen, men i nesten sort stoff i stedet for sort hud. Planen er å fylle den med fargerike puter.

I dag fkk vi også tak i barstoler til kjøkkenet:

Disse var utrolig gode å sitte på, og siden det er skinnstoler er de lette å rengjøre. Sikkert veldig praktisk på et kjøkken.
Ellers går arbeidet i huset videre, om enn ikke så raskt som vi håpet. Vi skulle flyttet inn i helga, men måtte utsette siden både strøm, bad og mye av kjøkkenet mangler. Heldigvis ser det ut til at både strøm og bad ordner seg til uka, mens kjøkkenet blir nok litt halvveis en god stund til. Det er fryktelig irriterende når de først ikke kunne levere før 4 uker senere enn avtalt, og så mangler vesentlige deler av kjøkkenet. Heldigvis kan vi bruke både komfyr, vask og kjøleskap så vi skal nok overleve til resten er på plass. Vi ser i allefall veldig frem til alt er ferdig! Hvis jeg husker på det skal jeg ta nye bilder i morgen så dere får se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar