torsdag 22. september 2011

Kjøkken - Et skritt videre

Kjøkkenet ble endelig ferdig montert for et par uker siden etter å ha ventet over et halvt år. Vi bestilte kjøkken fra Norema fordi vi trodde det skulle bli ferdig montert til avtalt tid. Så feil kan man ta! Jeg bestilte kjøkkenet i februar så de brukte nesten 7 mnd på å få levert og montert alle delene. Makan til rot har jeg aldri vært borte i før. Ingen har kontroll på noe som helst, og vi har tapt forferdelig mye penger. Å ha det rotet ved siden av flytting, svangerskap, fødsel og barseltid har virkelig vært stressende. Klage er oversendt Norema, så nå får vi se om de klarer å rette opp mitt inntrykk av dem.

Det positive er at jeg endelig kan begynne med den siste finishen. Vi har lenge lurt på hva vi skal ha over benken, og siden de eneste flisene vi likte kosta skjorta ble vi enige om å legge tapet over benkene og fliser i grua. I går listet snekkeren ferdig hele rommet, og i dag har jeg lagt tapet over kjøkkenbenken. Jeg hadde lyst på litt farge, og med tapet er det enkelt å endre hvis man blir lei så vi satset på en turkis tapet. Flisene vi skal ha i grua er bestilt så litt gjenstår fremdeles.

Her er en liten sniktitt etter dagens innsats:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar