fredag 30. september 2011

Ny spisestue

De gamle spisestuemøblene var for det første veldig slitt, og for det andre var jeg rett og slett lei dem. Jeg hadde en formening om hvordan nye møbler skulle se ut og plutselig dukket drømmebordet opp på Skeidar! Jeg ventet og ventet, og jammen var jeg heldig for det kom på tilbud! Nå spørs det bare hva slags stoler vi skal ha til.
Vi har skinnstoler med høy rygg fra før så jeg kunne sikkert kjøpt trekk til dem, men da blir de som stolene på bildet og de synes jeg ikke er så fine.

Jeg har tittet litt på denne fra Bohus:
Prisen er fin og trebeina matcher bordet, den er til og med knallgod å sitte i. Problemet er bare at jeg ikke er særlig glad i naturfarget lin, eller kanskje vi skal si lin generelt. Så er det også en liten drøm med armlener på stolen, så jeg får tenke litt på det. Kanskje jeg endrer mening når jeg får tenkt lenge nok?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar