fredag 27. juli 2012

Barselgave

Forrige uke var jeg på barselbesøk hos Tweetybird og hilste på deres nydelige lille frøken. Som god husmor jeg er måtte jeg selvsagt ha med noe hjemmelaget i tillegg til en uro jeg hadde kjøpt. Jeg heklet lue og sokker til den lille jenta etter oppskriften til Carina, men måtte gjøre om litt siden jeg brukte tynnere garn og heklenål. Problemet var at lua ble altfor snau til den lille frøkna så nå har jeg satt i gang med en ny. 

Resultatet ble i allefall slik:


I mangel av en liten nok baby fikk bamse sitte modell.




1 kommentar:

  1. SuperSØT!
    (Sånn er det når babyen arver pappas tjukke hue =D)

    Får putte henne i 'bamsedressen' som Ole kaller ulldressen hennes når vi får lua som passer...så får du se en levende live bamse sitte modell =)

    SvarSlett