mandag 23. juli 2012

Sommerferieslutt

For noen er ferien fremdeles i full gang, men for oss er ferien over for i år, og det har den forsåvidt allerede vært en uke. Pga permisjon og barnehagestart har vi benyttet en del av ferien for å få alt til å gå opp. 
Ferien gikk til sommerhuset i Trøndelag. Den første uken hadde vi besøk av et vennepar med barn, og den andre uken kom foreldre mine.


Den første uka hadde vi kjempefint vær. Vi koste oss masse på sjøen med fiskestenger og høy solfaktor. Ytterdøra stod åpen nesten hele tiden, og det var godt og varmt. Den andre uken kom skyene men regnet holdt seg for det meste på Østlandet så vi hadde det veldig fint likevel. Vi fisket, slappet av og leste bøker. Å lese bøker er en skikkelig ferieaktivitet for meg for jeg har sjelden roen til å gjøre det ellers. I år slukte jeg tre lettleste bøker på veldig kort tid. Litt ymse kvalitet, men veldig grei underholdning. 


Jeg har fremdeles mange feriedager til gode, og en av de skal brukes på dagstur til London. Ellers er jeg litt usikker på om det blir mer ferie i år foreløpig. Kanskje en liten uke på senhøsten, og en uke rett før jul?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar