mandag 1. oktober 2012

Garasje - Endelig!

Endelig har vi fått fortgang i sakene. Det har tatt 10 mnd fra vi satte i gang søknadsprosessen til vi endelig har fått klarsignal fra kommunen. Jeg har ikke fått endelig godkjennelse i posten enda, men saksbehandlerens sjef lovte meg at dette skulle gå i orden og jeg fint kunne bestille gravemaskin til å sette i gang. 

Forrige uke fikk vi blokket ut litt fra fjellet som skulle bort og den uka som har vært har vi brukt til å kappe ned trær, redde trær og busker som skulle beholdes og tømme terrassen for møbler, og potteplanter. På onsdag blir første gravemaskintak tatt!

Begge kameraene har ligget uten strøm lenge, for jeg glemmer helt at jeg har det når jeg har telefonen med meg hele tiden. Jeg husket å knipse et par bilder ut av vinduet mens pappa, mannen og hans kompis fjernet siste rest av trær og busker utenfor huset:




Det blir så som så med kvaliteten når det knipses av en mobil gjennom et vindu, men det får gå. 

Tenk, om et par uker så er kanskje plata på plass, eller i allefall påbegynt, og noen få uker det har bilene våre fått et hjem!

1 kommentar:

  1. Ny garasje ... Heldig! Vår er så gammel at bilen(e) ikke får plass... Bilene var små for femti år siden.

    SvarSlett