torsdag 8. juli 2010

Sommersalg!

Sommersalget er i full gang og jeg skulle bare en liten tur innom senteret i går og kjøpe noen skrivesaker til bryllupet. Dessverre tok salget meg og jeg fikk med meg både det ene og det andre hjem. Skrivesakene fikk jeg rasket med meg da jeg var på vei ut døra. Fangsten inneholdt blant annet denne hvite toppen og den rosa cardiganen med blomster.

(Bildene er hentet fra Risøes blogg)

På Bikbok prøvde jeg en kjole som ble veldig kul på, og siden det var 2 for 99 var det bare å raske den med seg sammen med en enkel, lang hvit singlet.
(Bildet er hentet fra bikbok.no)

Jeg skal visst på shopping i dag også, men det er for å hjelpe ei venninne med å finne tilbehør til en kjole så jeg håper banken min får fred i dag. Men man vet jo aldri når det gjelder meg og kjøpesentre...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar