torsdag 15. juli 2010

Tid for velvære

Denne uken har fokuset vært velvære og pleie. Alle bruder unner seg sikkert noe ekstra, og jeg har slått på stortromma og skal gjennom det meste. Jeg har klippet bort de slitte tuppene på håret hos min favorittfrisør. På tirsdag var jeg på Speilet salong og fikk for første gang i mitt liv akrylnegler. Jeg er veldig fornøyd med resultatet, og ser frem til å slippe å bekymre meg over at mine myke og tynne negler skal knekke hvis jeg gjør noe neste uke. I dag skal jeg få spabehandling for jeg har spart på gavekort fra jul og bursdag til Wah Wah og fikk totalt sett nok til en veldig bra pakke. Jeg har bestilt behandlingen Wah Wah New Wave  som inneholder kroppskrubb, leireinnpakking, ansiktspleie og massasje. Deretter skal jeg ha fotpleie og forming av øyenbryn.
Jeg gleder masse til å koble ut og kanskje legge igjen nervene utenfor døren.

(Bildet er hentet fra www.wahwah.no)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar