torsdag 19. august 2010

Tax-free shopping

Jeg elsker Tax-free shopping! (Ok, så elsker jeg shopping generelt men tax-free shopping er noe spesielt). Jeg kjøper svært sjelden sminke og kosmetikk på parfymerier i Norge fordi jeg synes det er så fryktelig dyrt, men på flyplasser slår jeg meg løs og koser meg i mellom alle hyllene med lekre farger. Bryllupsreisen var intet unntak, og da jeg kom hjem hadde jeg med meg en øyenskygge fra Guerlain, to av min vanlige eyeliner fra Chanel, Biotherm body lotion, Aqua di Gio parfyme, ansiktskrem fra Lancome, og selvfølgelig et lite lager av favorittfotkremen fra Origins.


Jeg skulle gjerne kjøpt flere ting, som for eksempel en rouge, neglelakk, Lancomes fuktighetsmaske til ansiktet og flere øyenskygger men det får vente til neste gang.

1 kommentar:

  1. Hei!:)
    Takk for koselig kommentar hos meg. Dagen ble helt perfekt! Kikket nedover på bloggen din, og det så ut som dere hadde hatt en like perfekt dag!:) Største dagen i livet omtrent, så da er det gøy når alt går som planlagt.
    Fin blogg du hadde:) legger meg som følger her..
    titter jeg innom senere:)

    SvarSlett