mandag 16. august 2010

Teknonerder, meg og iPhone 4

Jeg skal i følge min arbeidstittel være teknonerd, men jeg mistet visst interessen for gadgets et sted på veien. Det har lenge vært snakk om å ta i bruk disse fantastiske epletelefonene på min arbeidsplass, og jeg har ikke akkurat jublet over å måtte lære meg enda en mobildings. Etterhvert som de siste månedene har gått og testpersoner har vist frem sin epletelefon har jeg blitt mer og mer nysgjerrig, og i dag da en kollega la en firkantet liten pakke på pulten min må jeg innrømme at jeg ble litt oppspilt og gledet meg til å sette i gang med testingen. Dagen har derfor gått til å installere jobbprogrammer og naturligvis leke med "apps". For den uinvidde kan jeg si at apps er små tilleggsprogrammer man kan legge inn på telefonen gratis, eller til en symbolsk sum. Jeg trenger vel ikke legge skjul på at kvelden har gått til å facebooke, kjøpe små hus, eller snakke til en liten rød mann som gjentar alt jeg sier med morsom stemme....



Jeg tror nok ikke jeg har funnet teknonerden i meg, men barnet i meg har i allefall kommet frem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar