lørdag 21. mai 2011

Dusjløsningen - ikke så lett som man skulle tro

Å finne ut hva slags dusj man skal ha er vel ikke noe stort problem for de fleste, men når man bor der solen alltid skinner har man en lei tendens til å falle for de tingene som har høyest pris. Egentlig ganske irriterende for hver gang jeg finner noe jeg liker blant en mengde andre varer vet jeg at det er den dyreste lenge før jeg har sett på prislappen. Det samme gjelder naturligvis dusjløsningen vår. Jeg har nemlig klart å falle for et firkantet Rainshowersett med ekstra hånddusj. Det finnes flere typer, men de ser omtrent slik ut alle sammen:

Den første jeg fant kostet 16 000.

Den andre kostet 10 000.

Den tredje kostet 4500!

Herlig! tenkte jeg da jeg så den billigste. Helt til jeg fikk tak i målene og skjønte at det ikke kom til å passe ettersom dette skal monteres i et hjørne, og blandebatteriet var altfor bredt.
Så nå er jeg på leting etter billigere varianter som er smale nok. Og mens jeg skrev dette innlegget ramlet over flere gode kandidater så det finnes håp.

Dette settet fra Bademiljø koster bare 2700, -. Selv om det ikke inkluderer blandebatteri blir ikke totalprisen høy, så jeg lurer på om vi har en vinner! Da kan jeg finne et blandebatteri i passende størrelse til en passende pris.

Vi får se hva vi ender opp med når jeg har fått tak i alle mål og totalpriser...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar