onsdag 4. mai 2011

Garderobe

Tidligere i år bestilte vi garderobedører, og jeg har avventet med innredningen en stund fordi jeg var usikker på både løsning og leverandør. I går fikk jeg endelig rotet meg innom for å se på innredningen hos dørleverandøren vår, og da jeg fikk se totalprisen var valget enkelt; det blir IKEA. Vi må mikse og trikse litt med et skap for å få det til å passe, men ellers tror jeg det blir veldig bra.
Slik blir løsningen:
Øverst blir det en ledig hylle opp mot taket, og der er det sikkert ideelt å lagre ekstra dyner. pledd og puter. Og for de av dere som så innlegget med en gang det ble postet ser dere kanskje at løsningen er endret. Det måtte bli sånn pga skyvedørene så vi skal slippe å vente på hverandre hver morgen når vi skal inn i skapene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar