søndag 18. april 2010

Speil, speil på veggen der...

Jeg er på speiljakt! Jeg ønsker meg et stort og ruvende speil som trekker oppmerksomheten til seg. Et flott speil som kan fortelle meg at jeg er den vakreste i landet, eller minne meg om at jeg ikke er det avhengig av min egen dagsform naturligvis.
Men hvor kan man finne store, flotte speil her i landet? Det finnes mange i den store verden, men om man bestiller fra utlandet i disse dager kan man risikere at speilet blir askefast i mange månder. Ikke for det, jeg har alltids andre speil som forteller meg sannheten i dag også.


2 kommentarer:

  1. Det er vanskelig å finne akkurat det man liker. Jeg synes utvalget ofte er så likt overalt, og fullstendig låst i trender.
    Selv er jeg på utkikk etter ei ramme. Den må være litt pompøs og overdådig, litt som speilramma nederst til venstre på bildet ditt. Den skal jeg bruke på et bilde jeg har malt, og bildet vil ikke være komplett og klart for salg før den er på. Men finner jeg akkurat DEN ramma? Ikke foreløpig, i hvert fall... :)

    SvarSlett
  2. Det speilet fant jeg på ebay, og er foreløpig favoritten. Problemet er vel om jeg får det shippet over atlanteren slik ting er nå...

    Men se på ebay etter ramme, der har de alt mulig.

    SvarSlett