lørdag 11. september 2010

"Alle" elsker sushi

"Alle" snakker om sushi, og "alle" spiser visstnok sushi hele tiden. Jeg har spist sushi 2-3 ganger men aldri klart å nyte følelsen av den kalde, rå, sleipe fisken som glir nedover halsen. I tillegg har jeg litt problemer med tangsmaken, tang tilhører sjøen ikke magen min. I går fikk jeg mulighet til å møte en venninnegjeng som sjeldne samles, og det måtte naturligvis bli på sushirestaurant. Jeg vurderte bestille noe annet, men siden "alle" spiser sushi hele tiden har jeg bestemt meg for å lære meg å like det. Og gjett hva? Denne gangen synes jeg faktisk mye av det smakte godt!

Ikke alt falt i smak men nigiri med scampi, laks og tunfisk var i allefall godt. Maki var de bitene som falt minst i smak. Tang tilhører faktisk sjøen og ikke magen min. Foreløpig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar