søndag 19. september 2010

Jakten er over

Noen av dere husker kanskje at jeg var på utkikk etter et speil? I går var jeg på shopping med to venninner og plutselig hang det der i en butikk like foran meg! Jeg gikk inn forventningsfull og nesten litt redd fordi jeg visste ikke om det var til salgs eller hvor mye det kunne koste, men jeg måtte bare ha det. Da jeg så meg rundt innså jeg at jeg var i en klesbutikk og håpet sank mens jeg gikk mot kassa for å spørre om det var til salgs. Akkurat det speilet var ikke til salgs, men de kunne bestille et til meg! Etter en stund fant de ut prisen, og det kostet akkurat det jeg hadde satt av til et speil, så lykken var komplett. Det er nesten så jeg begynner å tro på skjebnen.
Jeg har ikke bilde av speilet nå men her er de speilene jeg viste dere sist. Det jeg har bestilt er selvfølgelig mye flottere enn disse.
;)


1 kommentar:

  1. Grattis med speilkjøp!:) Spent på å se når det kommer:)
    Klem fra Camilla

    SvarSlett