lørdag 9. oktober 2010

Den internasjonale mannedagen

Visste du at  det fantes en internasjonal mannedag? Det gjorde ikke jeg før jeg hørte det på radioen på torsdag. Jeg tenkte jeg skulle benytte muligheten til å øke mine odds for neste kvinnedag, så jeg dro innom butikken på vei hjem fra jobb og kjøpte øl og blomster til mannen. Han ble veldig glad og overrasket for han visste heller ikke noe om denne mannedagen. Når jeg googler finner jeg ut at den internasjonale mannedagen er 19. november, og ikke 7. oktober som radiomannen påstod. Jeg ble visst lurt! Men etter litt mer googling ser jeg at den NORSKE mannedagen er 7 oktober. Jaja, det positive er at vi har en bukett kjempefine roser som pynter opp leiligheten, så det spiller ingen rolle om det var den norske eller den internasjonale mannedagen.



Jeg er fremdeles kameraløs så bildene er tatt med iphone uten blitz, derfor litt dårlig kvalitet.

1 kommentar:

  1. Fantastisk! Håper alle kjærester, ektemenn og koner følger ditt eksempel. Det blir roser til min kjære på kvinnedagen på torsdag. Lykke til alle kvinner med 8. mars!

    SvarSlett