torsdag 14. oktober 2010

Vintersko

Jeg trenger et par pene, varme, og lave vinterstøvletter glidelåsen begynner å gå i stykker på de jeg har. Dessverre er det håpløst å finne pene og lave sko så jeg ender alltid opp med høye heler og det er ikke så behaglig å ha på beina når man må gå mye. Hvorfor skal det være så vanskelig å designe et par støvletter som ikke ser ut som militærstøvler?

Jeg har tittet litt på nett og har funnet disse på http://www.lillevinkelsko.no/:

Det eneste problemet er at jeg liker å ha bittelitt hel, og gjerne kilehel. Derfor vurderer jeg disse fra Ellos selv om jeg egentlig ikke liker reimene:


Eller kanskje noen av disse fra Bianco?



Eller kanskje jeg rett og slett skal vente til jeg kommer til New York?

2 kommentarer:

  1. Likte de øverste veldig godt. :)

    SvarSlett
  2. Det er ikke lett!
    Jeg likte også de øverste best.
    Men så liker ikke jeg kilhæl heller da. ;)

    SvarSlett