onsdag 20. oktober 2010

Loppefunn

I helgen kom jeg meg endelig på loppemarked og fant mange fine skatter. Jeg var på utkikk etter rammer, og kom hjem med 4 forskjellige, to gamle glassboller, to porselensfat og en gammel krakk. Krakken tror jeg er antikk, og den trenger litt omsorg og kjærlighet. Bilde av den kommer en annen gang for nå er den parkert i kjelleren sammen med speilet. I mellomtiden kan jeg vise frem det andre jeg dro med meg hjem:





Den siste ramma har jeg ikke tatt med inn enda. Det er en stor og flott treramme som skal pusses og males, så derfor ligger den fremdeles i bilen og venter på sin skjebne.

2 kommentarer:

  1. Veldig fine loppevarp! Bare ørlite misunnelig!

    SvarSlett
  2. Der solen alltid skinner20. oktober 2010 kl. 12:29

    Jeg ser at bildene ble veldig gule, og at mønsteret på fatene nesten ser grønt ut. Sånn går det når man ikke har skikkelig utstyr, bare et kamera uten blitz.

    SvarSlett