søndag 3. oktober 2010

Hjernedød søndag

Mens regnet har silt nedover vinduene hele dagen har jeg sørget for at gropa i soffaen ble enda dypere. Jeg har kost meg i timesvis med internettsurfing, radio, kaffe og en god bok. Jeg elsker å lese chick lit for det er enkel og hjernedød underholdning som passer perfekt på late dager. Boka jeg leser nå er Bill.mrk. Hushjelp søkes av Sophie Kinsella (damen som står bak En shopoholikers bekjennelser). Anbefales på late og regntunge dager.


Nei, nå skal jeg gjøre gropa enda litt større og lese ferdig boka.

1 kommentar:

  1. Den har jeg også lest et par ganger, perfekt når man vil drømme seg bort litt. Jeg liker den bedre enn shopoholiker-bøkene, som er litt for masete for meg.

    Ha en fin dag i sofaen, her står straks bursdagsfest med taco og muffins (ikke samtidig!) på planen.

    SvarSlett