torsdag 6. januar 2011

New York, New York!

To uker før jul tok vi turen til nabokontinentet og besøkte storbyen New York. Forventningene var store for "alle" skryter av byen og forteller at de elsker den. Vi falt ikke for byen som alle andre, og kanskje har det noe med kulda å gjøre? Jeg har i allefall opplevd å mislike en by jeg har besøkt i vinterhalvåret, og endt opp med å elske den da jeg besøkte den på høsten. Til tross for kula og manglende entusiasme hadde vi en veldig fin tur. Vi fikk sett det vi ville se, og brukt mye tid gatelangs og i butikker.
Vi bodde på hotellet The New Yorker som ligger rett ved Penn Station for de som er kjent i byen. Det passet oss veldig fint med gangavstand til Macy's, Empire State Building og Times Square.

Jeg fant ikke så veldig mange bloggvennlige bilder, men her er da noen:

Manhattan tatt fra Empire State Building

 Statue of Liberty

Empire State Building

 Rockefeller Center

Og her kommer et par godbiter for de av oss som har hatt nesten klistra til skjermene hver gang Sex og Singelliv gikk på tv:
Cupcakes fra Magnolia Bakery

Carries leilighet

Hun bor faktisk bare et par kvartaler bortenfor, og jeg kan røpe at hennes familie og venner fikk Coachvesker til jul. Vi var innom butikken og handlet, og de fortalte at hun hadde vært innom dagen før og handlet masse (søren at jeg ikke hørte på mannen og ble med til området en dag tidligere!).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar