søndag 3. april 2011

Jeg har kjøpt meg jobb!

Jeg har lenge vært ganske sikker på at jeg vil ha noen gamle møbler til spisestua. Jeg har vært ganske sikker på hva slags skjenk jeg har ønsket meg men sliter litt mer med stoler og bord. I går kveld så jeg en veldig billig spisestue til salgs på finn.no så da bestemte jeg meg for å slå til. Den lave skjenken skal jeg definitivt ha, den store vil jeg ha men er usikker på hvor vi har plass. Bord og stoler er jeg noe usikker på, men det burde ikke være noe problem å selge det på finn.no hvis vi vil ha noe annet.

(Bildet er selgerens bilder fra finn.no)

Forhåpentligvis blir det fint vær i påsken så jeg kan pusse og male på møblene. Planen er å male alt unntatt bordet hvitt, og bytte trekk på stolene.


3 kommentarer:

  1. Å, så kule møbler! Jeg ville definitivt malt bordet også. Ikke alle som synes sånt er stilig, da, men ta en titt på lignende møbler hos Theas mania: http://theverden.blogspot.com/
    Retrobutikken Precious har også utrolig mye tøft: http://precious.no/

    SvarSlett
  2. det store skapet kan du ha som klesskap til babyen! det vet jeg noen som har og det er veldig fint på barnerommet når det blir malt hvitt.eller i en lyslys lilla...

    SvarSlett
  3. Pusterommet: Bordet er jeg litt usikker på om vi beholder for det er såpass lite, og ileggsplatene kan man ikke bruke uten å ha duk på. Men vi får se :)

    Cathrine: Ja jeg har tenkt på det faktisk, men det lukter ganske kraftig i skapet og jeg vil helst ikke ha den lukta på babyklærne. Jeg får se om det blir bedre om det får lufte seg litt.

    SvarSlett