lørdag 23. april 2011

Oppdatering - Stue

Siden sist jeg viste dere bilder av stua har vi fått på strie og grunnet. Eller det vil si, snekkerene har gjort det. Gulvet er lagt og vi var veldig spente på hvordan det ble. Vi gikk for en enstavs, børstet og mattlakkert eikeparkett fra Tarkett med dype faser. Parketten ble kjøpt på Parketthuset og heter Tarkett Epoque Eik Rustik Plank.  Mannen ville egentlig ikke ha slike dype faser, men det var han som valgte denne parketten så da trengte han vel bare litt tilvenning. Jeg synes i allefall det ble kjempefint.

I tillegg til parketten har vi fått trappehull i gulvet!


Trappen skal komme etter påske og jeg er veldig spent på resultatet. Trappen produseres i utlandet og litt språkproblemer kan man si vi har. Da jeg sendte bilde av denne trappen til trappesnekkeren fikk jeg som svar: Yes, some of this is possible. Good choise!
Ehm, hva er det som er mulig og hva er ikke?
Heldigvis har snekkeren vår hovedkontakten med dem og sørger for at alt blir som jeg vil, men jeg må innrømme at jeg er litt ekstra spent likevel. Det blir gøy å se det ferdige resultatet! Jeg kan ikke en gang skjønne at det er plass til en hel trapp i det lille trappehullet, og ser for meg en veldig bratt og skummel trapp.

Jeg tok egentlig flere bilder som jeg skulle vise dere, men jeg har i vanvære skrudd av autofokus så nesten alle bildene var uklare. Jeg får vise mer en annen gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar