lørdag 6. mars 2010

Drømmeskoene

Det finnes mange jenter (inkludert meg) som elsker sko, og drømmer om de perfekte skoene. Oprah har brukt en designer mye, og jeg har falt pladask for skoene hans jeg også. Jeg tipper alle som er litt interesserte i sko kjenner igjen disse?


Den røde baksiden er så karakteristisk og lett gjenkjennelig. Christian Louboutin har designet herlighetene, og selv om han er fantastisk god på design tror jeg aldri han har gått i et par slike selv. Hvem orker vel å sprade rundt i 12 cm sko i timesvis? Men selv om ryggen skriker, og føttene jamrer så kunne jeg sikkert klart å pine meg gjennom en kveld eller ti, om noen hadde kjøpt disse til meg. For å kjøpe de selv kan jeg nok se lenge etter. Å bruke ti tusen kroner på et par pensko passer ikke helt inn i mitt budsjett. Men en dag kanskje... Ja det er jo lov å drømme? Et par basic sorte, et par nydelige glitrende pensko, og et par tøffe sandaler. Der solen alltid skinner blir alltid glad for gaver ;)

(Bildene er hentet fra www.net-a-porter.com)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar