fredag 26. mars 2010

Påske!

Her i huset venter vi ikke med påskeegg til den siste helga i påsken for sånt har vi ikke tålmodighet til! I år blir det et litt annerledes påskeegg på oss for i Skottland plukket jeg med meg han her:


Skottene har visst ikke slike påskeegg som vi har, men de kjøper store og hule sjokoladeegg i stedet. Jeg skulle gjerne tatt med et stort og flott sjokoladeegg men jeg var redd det skulle knuse på veien hjem, og derfor falt valget på denne lille karen som er fylt med små sjokoladepletter og virket ganske kraftig og kompakt. Jeg kjøpte med noen ekstra i gave, og alle kom seg til Norge like hele. Nå gleder jeg meg til å sette tenna i den jeg fikk sikret meg tidligere i dag.


2 kommentarer:

  1. Gleder megs om en unge til å sette tenna i den kar'n der!!! : D

    - TTT

    SvarSlett
  2. Den var så goooo' den!!! : D

    SvarSlett