søndag 7. mars 2010

Vinterens fineste dag - Del 3

Enda en herlig dag i skisporet! Solen varmet godt, og jakka ble tatt av allerede etter de første hundre meterne. Ser jeg godt etter tror jeg faktisk jeg har fått litt brunfarge også.


Hele tiden falt det snø av trærne, og denne lille ballen ventet over skisporet på at en stakkar skulle få den i hodet. Heldigvis slapp vi unna denne gangen.


Sola varmer godt om dagen, og det henger store flotte istapper her og der.


En velfortjent matpause ble tilbrakt i sola med kakao og brødskive med brunost. Denne gangen satt vi nok litt lengre enn vi pleier fordi det var så godt og varmt.

 

På veien hjem møtte vi på denne lille karen som ikke lot seg forstyrre av oss på jakten etter brødsmuler på en forlatt rasteplass.


Kanskje dette var den siste fine dagen i skisporet denne vinteren? Jeg har i allefall dokumentert de fine vinterdagene godt, og kan titte på bildene og glede meg til neste vinter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar