fredag 5. mars 2010

Fantastiske, farlige E-bay - Del 2

Jeg har de siste ukene surfet på flere hundre kjoler på E-bay, og når det dukker opp fine kjoler til 100-lappen klarer jeg ikke la være å legge inn bud og håpe på det beste. Forrige uke endte jeg opp med tre nye kjoler til "samlingen" (ja noen vil vel kalle mitt antall kjoler for en samling). Jeg elsker kjoler, og bruker det nesten daglig. Ingen av de jeg har kjøpt nå passer til daglig bruk på vinteren, men til sommeren kan jeg i allefall ta i bruk den ene, og så kan jeg kanskje håpe på en bryllupsinvitasjon eller to så jeg får luftet de andre også. 

Slik ser bildene ut på selgernes bilder. Om de ser sånn ut når jeg får de levert i posten er halvparten av spenningen.

(Bildene er fra www.ebay.com)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar