fredag 9. mars 2012

Back to work

Endelig er jeg tilbake i jobb! Eller, litt i allefall. Jeg er så heldig at jeg kan jobbe en dag i uka mens mannen er hjemme med frøkna og får derfor en pen tilvenning.
Jeg storkoser meg og synes det er deilig å kunne snakke om noe annet enn bleier, gulp og sovemønster. Dessuten setter jeg mer pris på lav kontorlandskapsumming enn lydene Fisher Price klarer å servere meg i løpet av en dag.

Jeg lover gang på gang at dere skal få se oppdateringer fra huset, men hver gang vi har ryddet så glemmer jeg å ta bilde før det rotes til igjen. Vi har kjøpt inn ny tvskjenk nå, og siden lillefrøkna har flyttet over på eget rom blir det litt endringer på soverommene våre. Jeg håper å få ryddet og gjort klart mesteparten i løpet av helgen, og om jeg gjør det skal jeg gjøre et forsøk på å ta bilder før det rotes til.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar