tirsdag 15. juni 2010

Arv og gjenbruk

Min bestemor brukte mye av sitt liv på å strikke og hekle. Da hun ble borte i vinter tok jeg vare på noen av brikkene hun har heklet med et håp om å finne et bruksområde. Jeg er ikke så veldig glad i å ha små duker her og der, og opprinnelig planla jeg å hekle de sammen til et teppe. Dessverre tok jeg ikke vare på alle, så jeg må nok hekle en del ekstra brikker for å få laget et teppe som er stort nok. I mellomtiden kan jeg bruke dem på en litt annen måte enn de var tiltenkt den gangen de ble laget. Jeg har lagt tre store på rekke og "lappet" de sammen med to små duker.



Jeg synes det ble både romantisk og søtt.
Inspirasjonen hentet jeg fra disse bildene som jeg fant en gang jeg googlet etter bryllupsinspirasjon:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar