lørdag 12. juni 2010

Regnværsdag

Det regner og regner, men det passer meg egentlig veldig fint. Denne uka har jeg gjort et dypdukk i boden og hentet opp poser med klær som en gang ble plassert der fordi de var for små. Nå er mesteparten av dette passe igjen, men en god del er utdatert og gammelt. Dagen i dag har jeg derfor tenkt å bruke til å rydde i alle disse klærne og lage plass i klesskapet. Akkurat det blir vel den største utfordringen...

Dette er alle klærne som skal inn i klesskapet.


Jeg tror jeg må ta en kritisk gjennomgang. Noe av det er vintertøy så det kan plasseres i boden noen måneder til, men det er fremdeles masse som trenger plass.

Denne haugen ser ut som et salig kaos, men det er faktisk orden i rotet.


Ikeaposen til venstre inneholder noen få plagg som fremdeles er litt for små. Haugen i midten skal gis bort til Fretex, og det som ligger i dyneposen er for lite, men tas vare på av sentimentale grunner. Det er nok lite der som blir brukt igjen, men jeg klarer bare ikke kaste det. I allefall ikke enda!

Jeg har lovet samboeren å slutte å klage på at jeg ikke har noe å ha på meg på en god stund. I allefall denne måneden ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar