lørdag 12. juni 2010

Bloggkaos

Vræl! Nye funksjoner og en lite interessert Sol skaper kaosblogg. Nå ser det ikke ut her, så jeg får sette meg ned etterhvert å endre på tekst og farge igjen. Men akkurat nå må jeg roe ned irritasjonen med en kopp kaffe!


Oppdatering:
Jeg har knota en stund, og fått det noe bedre. Jeg skulle gjerne midtstillt headeren, hatt skillelinje etter innleggene og fjernet datoen over tittelen.

Hvordan gjør man det tro?


Oppdatering 2:
Skillelinje har jeg fått til, men datoen er kun fjernet ved å farge den hvit...

1 kommentar:

  1. Hei hei.

    Beklager litt sent svar...

    Jeg kan gjerne hjelpe deg, fint om du sender meg en mail på bamsemums83@yahoo.no så skal vi fort finne ut av det =)
    Evt legg ved innloggingsinfoen til bloggen din, så går det enda raskere.

    Klem C.

    SvarSlett