onsdag 16. juni 2010

Det finnes ikke dårlig vær...

...bare dårlige klær! Denne bruden skal være forberedt på det meste og siden jeg har bedt våre gjester ta hensyn til været og gjerne kle seg i støvler kan jo ikke jeg være noe dårligere. Siden "pelsen" er klar for kalde dager, har jeg nå bestilt hvite paraplyer til meg og forloverne mine, og et par knæsje blomstermønstrede støvler i rosa til meg selv. Ja det var eBay som fanget Visakortet igjen naturligvis.

(Bildene er hentet fra selgerenes side på eBay)
Ok, så er ikke disse støvlene de fineste jeg har sett. Jeg har et par hvite med sorte blomster på fra Helly Hansen som er mye penere, men jeg vil ikke ha hvite kjedelige støvler til den hvite kjolen min. Jeg vil ha råååååsa morsomme støvler som oser selvironi. (Jeg lurer på om jeg har havnet i rosa trassalder nå? Jeg tror nemlig jeg hoppet over den da jeg burde hatt den).

Jeg synes de er festlige, og de kommer til å matche humøret mitt uansett vær!


2 kommentarer:

  1. Morsom idé. Og du tenker nå på alt! :)

    SvarSlett
  2. Jeg tenker at hvis jeg ikke har det klart får jeg bruk for det ;) Satser selvfølgelig på strålende sol og lett bris.

    SvarSlett