tirsdag 3. januar 2012

Evighetsprosjekt

Etter at jeg ble mamma har jeg lagt håndarbeidet på hylla. Det synes jeg egentlig er veldig synd for jeg liker veldig godt å bruke hendene mine. En ting jeg ikke har gjort på mange år er å brodere, og nå har jeg slått til og kjøpt meg tre evighetsprosjekter. Jeg har alltid ønsket meg en stor og fin julesokk, men har aldri funnet en. Et lite søk på eBay minnet meg på de fine broderte julesokkene som Atelje Margaretha selger. En slik har jeg egentlig drømt om i mange år, og nå har jeg bestilt tre ulike så hele familien får hver sin. Denne har jeg så vidt begynt på (med skrekkblandet fryd over de bittesmå stingene):



Disse to er på vei til meg i posten, men jeg har ingen tro på at alle tre skal være ferdig førstkommende jul:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar