tirsdag 17. januar 2012

Spisestue med lysekrone

Endelig har jeg fått på plass prikken over i'en. Jeg er dessverre noe usikker på om denne prikken ble i overkant stor, noa ala de ringene jeg en periode lagde i stedet for prikker over i'ene da jeg gikk på ungdomsskolen. Ja dere husker vel da man eksprimenterte med skrivemåter, og misunte kanskje bestevenninnen eller storesøsteren den fine håndskriften? Jeg lurer litt på om denne lysekrona ble en slik ring i stedet for en perfekt liten prikk. Jeg var nemlig litt for redd for at den skulle bli liten og puslete og så derfor for meg at målet på denne lysekrona var helt perfekt.

Kanskje den må gro litt på meg? Jeg kan korte inn lenkene på krystallene hvis jeg vil, og så hjelper det kanskje å få koblet strøm til den. Gardinene skal forresten byttes i noe annet. De så perfekte ut i butikken, men de ble ikke så perfekte her. De passet greit nok i jula på et vis, men nei, jeg liker de ikke så godt som jeg trodde. Kanskje lampa blir bedre med andre gardiner?


Dårlig bilde, tatt med dårlig kamera og dårlig lys. Det kommer bedre bilder når jeg får koblet lys til krona.

1 kommentar:

  1. Nei nei, den er ikke for stor! :D
    Men ja til andre gardiner.

    SvarSlett