søndag 22. januar 2012

Shoppingdrømmen

Siden det er 4 mnd til jeg skal på shoppingtur til Glasgow har jeg god tid på å spare penger, og enda bedre tid til å drømme om alt jeg har lyst til å shoppe. Og i drømmene ser man ikke på priser gjør man vel? Uansett har jeg store planer om å investere i noen skikkelige pensko som er stødige og gode og gå i. Jeg hater å måtte ta av skoene etter et kvarter fordi føttene skriker etter nåde.

Sorte pensko er vel kanskje det man får brukt aller mest, så det står øverst på ønskelista.

Kanskje disse fra Miu Miu?


Eller disse fra Louboutin?



Eller kanskje noen med bling fra Miu Miu?



Ellers er det kjekt å ha både gullfargede og sølvfargede sko i skapet.
Her er to varianter fra Brian Atwood.

Og jeg sier heller ikke nei takk til disse fra Louboutin og Jimmy Choo.



Heldigvis koster det ingenting å drømme...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar