onsdag 4. januar 2012

Shoppe-Shoppe

Da jeg var yngre ble jeg kalt Shoppe-Shoppe. Jeg fortjener vel det kallenavnet kanskje enda bedre nå enn da, og i det siste er det eBay som har vært den store lekeparken min. Det raser inn små pakker i posten nesten hver dag, og jeg blir litt flau ovenfor postmannen så jeg gjemmer meg bak gardina til han har kjørt videre.
Jeg har handlet litt julegaver men mest til meg selv, og det jeg har fått dilla på å kjøpe i det siste er øredobber.

Her er et lite utvalg av de jeg har kjøpt:


Det beste med eBay er som jeg kanskje har nevnt før: prisen! Det farlige med den lave prisen er kanskje mengden man kjøper for når skal man egentlig bruke alle de forskjellige øredobbene? Men jeg sier som Øystein Sunde; Kjekt å ha! (og legger til et lite hurra!).

1 kommentar: