lørdag 7. januar 2012

Hus - Ferdig! (Sånn bortimot...)

Det er lenge siden jeg har skrevet noe om huset nå, men vi er endelig ferdig med det vi bestemte oss for å pusse opp i denne omgang. De siste månedene har pappa holdt på med vaskerommet for å minske litt på antall rør og ikke minst skjule det. Jeg har en plan om litt farge på veggene, men det er ingen hast.
Hele hovedetasjen og halve underetasjen er totalrenovert, og hva vi skal gjøre med resten er vi litt usikre på foreløpig. Vi har en plan om å male litt, og antagelig pusse opp badet nede, men det er ingen hast. Dette årets prosjekt blir nok garasje og hage.

Jeg glemmer å ta bilder hver gang huset er ryddig og bloggbart, og nå har laderen til det gode kameraet gjemt seg godt et sted. Frem til jeg finner laderen eller får lånt meg et kamera, og ikke minst ryddet (igjen!) blir det dårlig med husbilder. I mellomtiden kan jeg vise frem en av blomsteroppsatsene jeg lagde før jul. Amarylisen på badet har endelig bestemt seg for å springe ut - bedre sent enn aldri!


Jeg håper at de andre som står i stua også har tenkt å pynte opp for oss ganske snart.

1 kommentar:

  1. Dere har det fantastisk fint - lunt og koselig. : )

    SvarSlett