søndag 8. januar 2012

Neste vinter

Jeg har lært at det er lurt å planlegge fremover når man har barn, spesielt når det handler om innkjøp av dyre klær. Nå er det salg på vintertøy og de siste dagene har jeg lagt igjen flere tusenlapper i butikkene. Jeg får vondt langt inne i lommeboka når jeg tenker på det, så jeg velger heller å tenke på alle kronene jeg har spart.

Jeg har skjønt at det man må ha er ull i alle varianter og Reimadress, og aller helst dobbelt opp! Når det denne uken ble reklamert for halv pris på Reimadresser og 30% på ull var det bare å lukke øynene og dra kortet. Vi er så heldige at vi har arvet to Reimadresser i ulike størrelser, men siden mange anbefaler to benyttet vi muligheten til å kjøpe en til i den størrelsen vi tror blir mest brukt. Litt lite gjennomtenkt var det kanskje å kjøpe en sjokkrosa dress når man har håp om søsken i fremtiden og naturligvis ikke vet hvilket kjønn det blir. Den tid den sorg (for lommeboka).

Dette er noe av det vi har kjøpt:





Nå tror jeg i allefall den lille frøkna slipper å fryse neste vinter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar