tirsdag 9. februar 2010

Den fantastiske og farlige E-bay


Jeg har blitt en ivrig E-bayer. En kollega viste meg denne fantastiske (og farlige) verdenen for et par år siden, og det siste året har mine overføringer via Paypal eksplodert. Som kommende brud trenger man naturligvis alt mulig rart, og på E-bay finner man alt til en latterlig lav pris! Jeg startet pent med å kjøpe litt småtteri til scrapbooking, og nå kjøper jeg alt jeg trenger til den store dagen i juli.
Jeg har kjøpt brudekjole, sko, underskjørt, slør, og smykker til en utrolig lav sum. Ok, jeg skal innrømme at alle kjøpene ikke har vært like heldige. Skoene var en størrelse for store og passet derfor min mor. Noen bomkjøp må man regne med!

I tillegg har jeg handlet store mengder med bånd i diverse farger, og alle mine venner ler godt av rullen med 800 meter tynt sølvbånd (jada bare le dere også).

Fordelen er at jeg kan pynte blomster, lyslykter, invitasjoner og takkekort (og sikkert også hele låven) for slikk og ingenting.



Kjekt ikke sant?

(Sølvbåndrullen er ikke større enn en stor rull med gavebånd i tillfelle du ser for deg en diger kabelrulle med bånd).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar