lørdag 27. februar 2010

Og reisen går til.....

Sør-Afrika! Vi har endelig bestilt bryllupsreise, og min snille forlovede lot meg få min største reisedrøm i oppfyllelse. Jeg har nesten reisefeber allerede! Vi reiser med Wikstrøm reiser til Nyati Safari Logde, en liten resort like ved Krugerparken.


Vi skal bo i en bungalow med utsikt over elven der dyrene drikker.
Hvem trenger vel tv og internett når vi får denne utsikten?


Pakken inkluderer reise, opphold, mat og drikke, og mange utflukter.


I tillegg tror jeg vi må unne oss en ballongtur over landskapet.


Alle bildene er hentet fra http://www.wreiser.no/

2 kommentarer:

  1. It's going to be PERFECT!!! : )

    Unner dere en fantastisk ferie! Kommer til å bli utroooolige opplevelser dag etter dag! : )

    - T

    SvarSlett
  2. Så heldige dere er! :) Jeg har utrolig lyst til å reise dit

    SvarSlett