søndag 9. mai 2010

Bloggskryt!

For noen dager siden skrøt Sulvis av bloggen min, og det varmer godt i solhjertet at noen virkelig setter pris på det jeg skriver. Det ville føles meningsløst å blogge om ingen leste det, selv om min blogg opprinnelig ble startet av egoistiske årsaker.
Det mest morsomme med at det var akkurat Sulvis som skrøt av bloggen min er at det var hennes blogg jeg begynte å lese først. Det var hennes blogg som lenge pirret blogglysten min, og da jeg endelig ønsket å sette i gang hentet jeg mye inspirasjon derfra, og blogger jeg har funnet via anbefalingslisten der. Hun skriver om alt mellom himmel og jord, og det er det som gjør den så variert og fin. Jeg anbefaler en titt!

4 kommentarer:

  1. Åe!! Nå ble JEG glad! Snille du! <3

    PS! Skal vi presisere for lesere at dette ikke er avtalt spill? He he.

    SvarSlett
  2. Hehe ja det burde vi kanskje gjøre ;)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så koselig at du vil være med i trekningen inne hos meg! :)

    Jeg har lagt meg til som følger her inne på den koselige bloggen din, og titter gjerne innom igjen!

    Klem

    SvarSlett
  4. LITT væl lenge sia siste innlegg nå... hmrf...

    SvarSlett