torsdag 20. mai 2010

Kaken

The cake kan man vel kanskje si når det er snakk om bryllupskaken. Jeg er ikke som alle andre bruder og har derfor bestemt meg for å lage bryllupskaka selv. Det skal være ostekake, det skal være flere etasjer, og den skal ha en spesifik fasong. Etter å ha googlet meg halvt ihjel gav jeg opp og spesialbestilte en kakeform gjennom min snille pappa. Han ordnet ikke bare en men fire kakeformer til meg, og nå mangler bare stativene. I helgen har jeg testet oppskriften min, og selv om ingrediensene er vanlige å bruke synes jeg kaken min smaker litt bedre enn andres ostekaker (selvskryt).
Selve kaken får dere ikke se enda, for den må jo være bittelitt hemmelig. Og siden kabelen til kameraet mitt har forsvunnet får jeg ikke overført bildene jeg tok av bakingen heller. Derfor har jeg lånt et bilde fra freiahjemmekonditori.no. Nam nam!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar