lørdag 1. mai 2010

Vårklær

Årstidsskifte må vel være den beste unnskyldningen man har til å shoppe? Jeg ble fristet av et nyhetsbrev fra H&M med rabattkode og endte derfor opp med noen "småting" til våren. Målet var den blågrønne kjolen, og man kan jo ikke la muligheten til å legge med noen ekstra ting gå forbi. Jeg elsker cardiganen med puffermer og har allerede en i sort og en i hvit. Noen mener at jeg har så mange cardigans, men når man bruker det nesten hver dag kan man aldri få for mange! Skoene og toppene var på salg så derfor havnet de også i handlekurven.

Jeg synes den blågrønne kjolen var så fin at jeg gikk inn og bestilte den i lilla noen dager etterpå, og da havnet det merkelig nok et par ting til i handlekurven fra salget.

3 kommentarer:

  1. Man kan aldri få nok cardigans!! ;)

    SvarSlett
  2. Den blågrønne kjolen var virkelig fin, kanskje den kunne vært noe for meg?

    Jeg svarte deg på en kommentar inne hos meg, men får gjenta den her så jeg er sikker på at du får den med deg: Hvis du vil ha så syr jeg gjerne en snegle til syrommet ditt, det er bare å si fra om hvilken fargeskala du tror du kan tenke deg. Jeg garanterer ikke for leveringstiden da, bare så det er sagt. :)

    SvarSlett
  3. Så snilt! Fargeskala, tja si det? Rosa/lilla/turkis eller andre pastellfarger er fint :) Mønster/ikke mønster spiller ingen rolle. Og jeg har ikke dårlig tid for jeg har foreløpig ikke noe sted å sette den. Ta den tiden du trenger. Tusen takk :)

    SvarSlett