fredag 7. mai 2010

Gode kolleger

Jeg har vært syk hele uka, og sendte i dag tidlig en mail med litt dårlig samvittighet til jobben om at jeg fremdeles er syk. En mannlig kollega sendte meg følgende svar:

 "Du skal ikke være lei deg for du er syk. Du skal sitte hjemme, spise is og slappe av til Oprah! Slik at når du er lei av Oprah, så vet du at du er frisk igjen, og kan komme tilbake på jobb :) God helg!"

Har jeg ikke verdens snilleste kolleger?
Jeg har vært flink og gjort nesten som han sier hele uka. Jeg har sett på Oprah men ikke spist is.  Det fine med at jeg står opp såpass tidlig at jeg får med seg gårsdagens reprise av både Oprah og Gode og onde dager, er at jeg får med meg alt det "viktige" jeg gikk glipp av dagen før (Ja det var ironi hvis noen lurte).




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar